آهنگ ترکی انا,آی منیم چیچی آنام,دانلود اهنگ ترکی انا آی منیم چیچک انام,دانلود آهنگ ترکی همراه با متن شعر,

دانلود اهنگ ترکی و بسیار زیبای آی منیم چیچک انام تقدیم به همه مادر ها   سنین قوجاغیندا من * بویویوب بوی آتمیشام * سن یوخوسوز من ایسه * ميشيل ميشيل یاتمیشام   آی منیم چیچک آنام * من

نقشه سایت

خانه
سئو کننده

دانلود اهنگ ترکی و بسیار زیبای آی منیم چیچک آنام

نرم افزار های اختصاصی سایت
شماره تماس: ---
ورود شما را به سایتان خیر مقدم عرض میکنیم.
دانلود اهنگ ترکی و بسیار زیبای آی منیم چیچک آنام
دانلود اهنگ ترکی و بسیار زیبای آی منیم چیچک آنام

دانلود اهنگ ترکی و بسیار زیبای آی منیم چیچک انام

تقدیم به همه مادر ها

 

سنین قوجاغیندا من * بویویوب بوی آتمیشام * سن یوخوسوز من ایسه * ميشيل ميشيل یاتمیشام

 

آی منیم چیچک آنام * منیم آق بیرچک آنام * آی منیم گؤیچک آنام * منیم آق بیرچک آنام

 

گئجه لر صبحه کیمی * منه لای لای چالمیسان * عمریوی منه وئریب * سن ایسه قوجالمیسان

 

آی منیم گؤیچک آنام * آی منیم آق بیرچک آنام

 

سئوینجیمه سئوینیب * کده ریمه یانمیسان * آی آنا قوربان اولوم * آی آنا قوربان اولوم *نه یامان قوجالمیسان

 

آی منیم گؤیچک آنام * منیم آق بیرچک آنام

 

MP3 - 128 

Download


برچسب ها : ,,,,
نظرات
منصور

لطفا آهنگ های ترکی جدید بزارید

پاسخ : سلام چشم

کد امنیتی رفرش