فرزاد سلطانی,آهنگ فرزاد سلطانی,

دونوم دونوم دونوم دونوم باشینا دونومباشینا من اوزوم دونومساچلارین بوروخ بوروخ حیاتی بیر قوروروخنه گوزل حس آلیریخ سن یاغیش منده بولوتآلیم آلیم آلیم من قاداسین آلین بونون مندونوم دونوم دونوم من باشینا د

نقشه سایت

خانه
سئو کننده

دانلود آهنگ جدید فرزاد سلطانی به نام باشینا دونوم

نرم افزار های اختصاصی سایت
شماره تماس: ---
ورود شما را به سایتان خیر مقدم عرض میکنیم.
دانلود آهنگ جدید فرزاد سلطانی به نام باشینا دونوم
دانلود آهنگ جدید فرزاد سلطانی به نام باشینا دونوم

دونوم دونوم دونوم دونوم باشینا دونوم
باشینا من اوزوم دونوم
ساچلارین بوروخ بوروخ حیاتی بیر قوروروخ
نه گوزل حس آلیریخ سن یاغیش منده بولوت
آلیم آلیم آلیم من قاداسین آلین بونون من
دونوم دونوم دونوم من باشینا دونوم بینون من

سن منیم سن ملییم حیاتیم دا گرییم
سن من گوز ببییم ملییم سن ملییم
آلیم آلیم آلیم من قاداسین آلین بونون من
دونوم دونوم دونوم من باشینا دونوم بینون من

برای دانلود این آهنگ کلیک کنید ....


برچسب ها : ,,
نظرات
کد امنیتی رفرش