دانلود آلبوم جدید پیمان کیوانی,دانلود آلبوم جدید پیمان کیوانی -یاغیش,دانلود آهنگ جدید پیمان کیوانی,

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای پیمان کیوانی به نام یاغیش ( ترانه سرایان : سعید اقبالی ، احمد حسن زاده / آهنگ و تنظیم : پامبا ) ( گیتار کلاسیک : پیمان کیوانی / فلوت : سعید اقبالی )   

نقشه سایت

خانه
سئو کننده

دانلود آلبوم جدید پیمان کیوانی با نام یاغیش

نرم افزار های اختصاصی سایت
شماره تماس: ---
ورود شما را به سایتان خیر مقدم عرض میکنیم.
دانلود آلبوم جدید پیمان کیوانی با نام یاغیش
دانلود آلبوم جدید پیمان کیوانی با نام یاغیش

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای پیمان کیوانی به نام یاغیش

( ترانه سرایان : سعید اقبالی ، احمد حسن زاده / آهنگ و تنظیم : پامبا )

( گیتار کلاسیک : پیمان کیوانی / فلوت : سعید اقبالی )

  

MP3  128 Kb/s

 

 Galajak Sanundoo Sanun 

 Yalan Olsoon

 Dostoom

 Yaghish

Tanha Gozine

 Sheh Munjugi

 Ay Giz

Hadeseye Eshgh

Abir Siz Bashar

 Daro Mikubamo Miram

 Banooye Man

Kechajak Zaman


برچسب ها : ,,,
نظرات
خاطره

واقعا الله ساخلاسین سنی دوز من دین اهنگ لر جانلی آهنگلر روحلو دو سس د کی عالی بینظیر اوزودو اوز دیلیم ده اوز سوزوم دو یاشاسین کف الدیم

پیمان

سلام داداش سایتت عالیه امیدوارم موفق شی من خودم بچه اردیبلم چت روم دارم اگه میشه با هم تبادل لینک کنیم هم بازدید تو بالا بره هم بازدید من برای هردمون بهتره ممنون میشم اگه همکاری کنیم ادرس جمیلم برات میزارم اگه شد ایمیل بزن اگه نشد ادرس رومم بهت میدم بیا تا همکاری شروع کنیم===ادرس چت رومcicichat.ir=====
peymanbarmaki@gmail.comشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکo,خوشحالم کن داداششکلکشکلک

پاسخ : تبلیغات چت روم گذاشتیم یدونه

کد امنیتی رفرش