دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام از شمال بیزارم,از شمال بی زارم,علی عبدالمالکی از شمال بیزارم,دانلود اهنگ جدید جدید علی عبدالمالکی به نام از شمال بیزارم,آدرس اینستاگرام علی عبدالمالکی,ادرس فیسبوک علی عبدالمالکی,ادرس سایت علی عبدالمالکی,Ali Abdolmaleki,

دانلود اهنگ جدید و بسیار زیبای علی عبدالمالکی با نام از شمال بیزارم   بیزارم از شمال ... از هرچی خاطرست بیزارم از غمی .... که تو دلم نشست دلگیرم از خودم , دلگیرم از همه ... چون عاشقت شدم این

نقشه سایت

خانه
سئو کننده

دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام از شمال بیزارم به همراه متن اهنگ

نرم افزار های اختصاصی سایت
شماره تماس: ---
ورود شما را به سایتان خیر مقدم عرض میکنیم.
دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام از شمال بیزارم به همراه متن اهنگ
دانلود اهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام از شمال بیزارم به همراه متن اهنگ

دانلود اهنگ جدید و بسیار زیبای علی عبدالمالکی با نام از شمال بیزارم

 

بیزارم از شمال ... از هرچی خاطرست

بیزارم از غمی .... که تو دلم نشست

دلگیرم از خودم , دلگیرم از همه ... چون عاشقت شدم این گریه حقمه

خوشحالی منو دریا ازم گرفت ... از دست دادمت , دنیامو غم گرفت

دریا تورو گرفت , دریا چشاتو برد ... دنیام بودیو دنیام با تو مرد

 

به زودی از اردبیل موزیک

 


برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات
کد امنیتی رفرش