دانود آهنگ 22 بهمن,دانلود اهنگ جدید محسن تاجیک,

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن تاجیک به نام سرزمین من با بالا ترین کیفیتترانه : امیر پارسا ، آهنگ و تنظیم : سهراب لهراسبی ، میکس و مسترینگ : محمدرضا میرزاییویلون : سهراب

نقشه سایت

خانه
سئو کننده

دانلود آهنگ جدید محسن تاجیک به نام سرزمین من

نرم افزار های اختصاصی سایت
شماره تماس: ---
ورود شما را به سایتان خیر مقدم عرض میکنیم.
دانلود آهنگ جدید محسن تاجیک به نام سرزمین من
دانلود آهنگ جدید محسن تاجیک به نام سرزمین من

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن تاجیک به نام سرزمین من با بالا ترین کیفیت
ترانه : امیر پارسا ، آهنگ و تنظیم : سهراب لهراسبی ، میکس و مسترینگ : محمدرضا میرزایی
ویلون : سهراب اورنگ ، ترومپ: عباس دلیری
ویدئو این اثر ، بزودی از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

 

 

 

MP3 – 320

Mohsen Tajik – Sarzamine Man

MP3 – 128

Mohsen Tajik – Sarzamine Man


برچسب ها : ,,
نظرات
کد امنیتی رفرش