وبلاگ رسمی محسن چاوشی,اهنگ جدید محسن چاووشی,جدیدترین اهنگ محسن چاووشی,

  دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی محسن چاوشی با نام سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکرده متن آهنگ محسن چاوشی با نام سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکرده : سر خاک مادر من هیچ کسی

نقشه سایت

خانه
سئو کننده

دانلود آهنگ محسن چاوشی با نام سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکرده

نرم افزار های اختصاصی سایت
شماره تماس: ---
ورود شما را به سایتان خیر مقدم عرض میکنیم.
دانلود آهنگ محسن چاوشی با نام سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکرده
دانلود آهنگ محسن چاوشی با نام سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکرده

 

دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی محسن چاوشی با نام سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکرده

متن آهنگ محسن چاوشی با نام سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکرده :

سر خاک مادر من هیچ کسی گریه نکردش
بابا هم هیچی نمی گفت با همون نگاه سردش

مادرم باید بدونی بابایی بهونه کرده
جای تو تو خونه ما یکی رو نشونه کرده

جای تو شبها میادش واسه من قصه می خونه
می دونه دوسش ندارم ولی.باز پیشم می مونه

ولی من هنوز نذاشتم توی تخت تو بخوابه
چرا اون تو خونه ماست یه سوال بی جوابه

گلای یاس تو باغچه غروبا بونه میگیرن
همشون یه عهدی بستن سر خاک تو بمیرن
قاب عکس سرد و خالی آخرین خنده مادر
گل سر یادگاری ولی با گلای پرپر

MP3 – 128

Mohsen Chavoshi – Sare Khake Madare Man Hichkasi Gerye Nakarde


برچسب ها : ,,,
نظرات
متن آهنگ های جدید

سلام
وبت زیبا بود!
سایت جدید تکست صدا چند ماهی هست که افتتاح شده و توش میتونی
جدیدترین متن آهنگ های پاپ و سنتی و رپ رو پیدا کنی

اگر از سایت خوشت اومد میتونی مارو لینک کنی با نام \" متن آهنگ جدید \" تا دوستان هم استفاده کنن
منتظر حضور گرمت هستم و نظرت رو انتظار میکشم

محمد

سلام
با تبادل لینک موافقی؟
لینکتو اینجا ثبت کن
link.9fun.ir

RetriCa

راه اندازی وب سایت شما با قیمت مناسب و پشتیبانی دائمی

از ما مشاوره بگیرید...
http://poshtiban.retrica.ir/

رتریکا
http://www.retrica.ir/

sepehr

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
من هم البته یه وب دارم که کسی به من سرنمیزنه دوست داشتی بیا www.world-music12.rozblog.com

کد امنیتی رفرش